Анотація

Презентація

Сценарій вечора гумору 

 
  
  
 

Приймак Жанна Василівна

класний керівник 6 - А класу, стаж роботи класним керівником - 22 роки.

 

      Основою сучасного виховного процесу є людина як найвища цінність. Головною тенденцією виховання стає формування системи ціннісного ставлення до соціального і природного довкілля та самої себе.

   Сучасна психолого - педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини, її поведінки систему та ієрархію внутрішніх цінностей. Метою виховання є формування морально - духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.

      Я працюю над темою самоосвіти «Використання краєзнавчих матеріалів у виховній роботі».  Для   виховання дітей у кращих традиціях рідного краю впроваджую різні методи та форми організації виховної діяльності, як з учнями минулих випусків, так і з теперішнім класом. Для досягнення цієї мети постійно організовую туристичні поїздки рідним краєм: Київ, Умань, Львів, Хуст, Косів, Коломия, Ворохта, Яремча, Мукачево... Залучаю дітей до праці і цим формую в учнів потреби  в виконанні трудової діяльності не тільки як джерела добробуту, благополуччя своєї сім'ї, а й всієї нашої держави. Діти постійно беруть участь у прибиранні пришкільної території та створенні й догляданні клумб. Привчаю дітей бути раціональними і дбайливими господарями зі сформованою екологічною культурою. З метою становлення громадянської самосвідомості українця показую сучасні досягнення українського народу шляхом проведення різноманітних виховних заходів. Проводжу тренінги та бесіди для того, щоб діти були готовими до розв'язання конфліктів у ненасильницький спосіб, шляхом порозуміння і діалогу.

      У 2009-2010 н. р. головне завдання  класного керівника та батьківського колективу полягало в адаптації дітей до нових умов навчання, оскільки вони перейшли до школи  другого ступеня. Для кращого вивчення учнівського колективу у вересні - жовтні 2009 року в класі були проведені класні години, на яких діти заповнювали цілий ряд анкет: «Моє відношення до спиртних напоїв», «Я в родині», «Я і мій клас»; анкетування для виявлення рівня вихованості учня: «Мої захоплення», «Читач -підліток», «Моє навчання», «Я учень», «Ти і твій клас», розробляли проект гербу класу, малювали своє родовідне дерево. Шляхом голосування був обраний актив класу, а в другому семестрі  також голосуванням переобраний актив з метою залучення усіх дітей до громадського життя класу.

     Для досягнення кращих результатів у навчанні була запропонована рейтингова система в конкурсі «Кращий учень класу». Як заохочувальний приз було запропоновано для переможця безкоштовну  туристичну поїздку в кінці навчального року. Ця пропозиція була активно підтримана батьківським колективом. Підсумки конкурсу були підведені в травні 2010 року та за його результатами три учні - Данильчук Дар'я, Ковальська Марія та Нємцева Тетяна зайняли перше місце (були нагороджені призовою поїздкою до с. Лядово- Буша), троє учнів -друге та четверо - третє місце. Потрібно відзначити, що конкурс дав дуже гарні результати, бо практично усі діти активно працювали та навчались протягом року - в класі шість відмінників - Губін Павло, Данильчук Дар'я, Ковальська Марія, Моісєєва Ірина, Врублевська Любов, Нємцева Тетяна,  та 23 учні, які закінчили навчальний рік на достатньому рівні.

    У класі протягом року було проведено цілий ряд заходів, які сприяли розвитку творчих, інтелектуальних та розумових здібностей дітей. З цією метою організовані екскурсії за маршрутом Немирів - с. Печера і м. Кам'янець-Подільський - Хотин. За результатами екскурсії діти написали звіти про те, що цікавого вони дізнались та був оформлений буклет. У травні 2010 року проведена екскурсія за маршрутом с. Лядова - с. Буша. Батьками класу був змонтований фільм про ці дві подорожі. Крім того, для ознайомлення дітей з промисловим виробництвом була організована екскурсія на кондитерську фабрику «Рошен», а для кращого знайомства з народними звичаями та  традиціями  був здійснений проект спільно із працівниками Художнього музею та Музею гончарного мистецтва ім. Луцишина - «Свято Весни». В ході свята діти розказували вірші про весну, співали веснянки, водили «кривий» танець, спалювали опудало Зими, закопували горщик з кашею, грали рухливі ігри. Разом з дітьми захід відвідали і батьки, та змонтували фільм про це свято.

Саме через організацію спільних справ, безпосередню участь батьків у класних починаннях формую розуміння та довіру у відносинах між батьками та дітьми, високий ідеал родинно - сімейних стосунків. Таким чином, мікроклімат у колективі позитивний, оснований на довірі, любові та повазі.

     Діти, з якими я працювала в минулі роки та зараз, завжди дуже тепло та позитивно відгукуються про свої шкільні роки. Можливо, саме це  спонукає мене до подальшої праці та надихає на нові творчі здобутки.

 

 

Презентація класу

 

Натисніть тут...

  

 ВЕЧІР ГУМОРУ  «Струни моєї душі»

Мета: - розивати у дітей творчі здібності, вміння невимушено тримати себе на сцені;
- виховувати почуття патріотизму та гордості за свою Батьківщину;
Сцена прикрашена афоризмами відомих людей.
ВЕДУЧА.
Сьогодні ми зібралися в нашій господі, щоб відпочити, пожартувати, щиро посміятися, почути і відчути рідне слово.
Рідне слово! Скільки в тобі чарівних звуків, животворного трепету і вогню! Скільки в тобі материнської лагідності й доброти, мудрості земної, закладеної ще славними вільнолюбними предками. Що може бути дорожчим для людини, ніж рідне слово!
ВЕДУЧИЙ.
Словом можна підняти настрій людини, викликати різноманітні почуття - любов, ненависть, смуток, жаль, радість, сміх.
А що може бути кращим за сміх!?
Людина сміється! Чудово! Це означає, що їй добре, спокійно, радісно. Нехай і сьогодні на нашому вечорі сміху всім буде весело і затишно.
На жаль, навіть на вечорі сміху можна побачити безліч людей, які не сміються.
ВЕДУЧА.
Щось подібне помітив колись Лев Толстой, зауваживши: « Сміху, як і закоханості, не навчиш. Сміх - натхнення». Китайський філософ сказав: «Скаржитися на неприємну річ - це подвоювати зло, сміятися з неї - це нищити його». Сміх не може бути дозований і прогнозований як календарь стрижки волосcя.
ВЕДУЧИЙ.
Закликав бути веселим і мудрий Соломон: «Як міль - одягові, а червяк - дереву, так печаль шкодить серцю людини», - застерігав він людей.
ВЕДУЧА.
А давні японці, що віками змагалися з тайфунами, вулканами, ворогами,
з бідністю, горем, не забували повторювати: « У дім , де сміються, приходить щастя». І довели світу, що це істина.
ВЕДУЧИЙ
На нашому святі будуть для всіх
І гумор, і танці, і пісня, і сміх.
Тож дозвольте вас вітати,
І повеселитись, й щастя побажати.
ВЕДУЧА
Користь сміху ми покажем,
Щоб проблеми нам долать.
Усмішкою вік подовжим
І не будем сумувать.
ВЕДУЧИЙ
Від старого і малого -
Бо всі ми любим щедрий сміх,
З потворного й смішного
Посміятися не гріх.
ВЕДУЧА
Добрий сміх не б'є, не мучить,
Він на світі жити учить,
Тим і бажаний для всіх.
ВЕДУЧИЙ
Любі гості, добрі люди!
Смійтеся на повні груди!
ВЕДУЧИЙ.
Пісня веселий танок, дотепне слово... Поетичний епос України - то живий голос далеких наших предків, то бездонна поетична душа українського народу,його минуле, сучасне і майбутнє.
ВЕДУЧА.
З давніх-давен пісня для українського народу була, є і буде тією живою водою, що зцілює душу , підносить дух , вселяє віру і надію. Співали наші предки, працюючи в полі, співали на вечорницях, на весіллях, співали, йдучи на ярмарок чи повертаючись із нього. До вашої уваги...
Інсценізація пісні « Ой там ,на товчку, на базарі..»
Виходить ведучий і звертається до глядачів в зал.
Сьогодні видалася всім нам нагода почути і побачити тих, хто любить гостре слово, хто знає українські пісні і любить співати, хто любить жарт і вміє ним захопити інших. Отож, давайте позмагаємось і в пісні, і в гуморесці, і в анекдоті... І пам'ятаймо слова Миколи Гоголя: «Засміятися щирим, світлим сміхом може тільки глибока, добра душа».
Ведуча
Пропонує провести конкурси на краще вимовлену скоромовку типу:
Прийшов Прокіп - кипить окріп.
Як при Прокопі кипить окріп,
Так і без Прокопа кипить окріп.
Рапортував - недорапортував, до рапортував - зарапортувався.
ВЕДУЧИЙ.
Усмішка і сміх - це ворота, через які в людину може потрапити багато хорошого. Вчені довели, що сміх збуджує центри позитивних емоцій, створює хороший настрій, допомагає жити, вчитися і працювати.
ВЕДУЧА
Щоб засміятись, людині потрібно напружити 17 м'язів, а щоб насупитися - аж 43! Тому веселим і усміхненим бути легше, чи не так?
Зовсім інакше звучить сміх народу, коли людина хороша, чесна, але в чомусь помилилась. Тоді той сміх - доброзичливий, товариський, що допомагає людині зрозуміти помилку і виправити її, як допомагають дружні зауваження. До вашої уваги...
Композиція «Гарна дівка»
- Ти. Дівко, не вмієш прясти:
- Дарма!
- Ти не вмієш і печі топити.
- Та дарма.
- Ти не вмієш і шити.
- Та дарма ж, кажу!
- Ти не вмієш і танцювати...
- А брешеш.
(Дівчата кидають йому хустки на голову, він втікає, звучить музика, дівчата танцюють). Народний танець.
- Ти диви?! Таки вміють танцювати.
ВЕДУЧИЙ
Ось так жартівливо та дотепно вмів наш народ веселитись. « Перед сміхом ніщо не встоїть...» - писав великий американський гуморист Марк Твен.
« Смійтесь , - радить один норвезький лікар, - бо три хвилини сміху замінять п'ятнадцять хвилин ранкової гімнастики». Ми сміємося, коли нам просто весело, або ж коли маємо в серці велику радість, або, як збираються до гурту друзі. Недарма в Польщі запроваджено Орден усмішки, яким нагороджують людей, що дарують дітям радість.
ВЕДУЧА
Влучно вміли жартувати і наші великі українці- Павло Глазовий, Анатолій Гарматюк, Остап Вишня. Наш український гумор та сатира вміло висміюють так званих «знавців» української мови.
Анатолій Гарматюк
Заявлєніє директору школи
Прошу ослободіть синка,
Бо не совсєм здоровий
От ізучєнья язика
Української мови.
Хоч я з села, жена сельска,
Нужди у ней не маєм.
Зачєм ця мова для синка,
Звиніть, не понімаєм.
Для поступлєнья в інститут?
Роботи на заводі?
Вона йому ні там ні тут
Не надобная сходні.
Язик англіцкій вчить синок -
Цей, можеть, пригодиться,
Не сключено, що прийде строк -
Пошлють і за границю.
Прошу синка ослобоніть
От єтой самой мови.
Від того, што єйо він вчить.
Он не сов сем здоровий.
Застой прошол. Ми сталі жить
Тепер демократично.
Какой язик дитині вчить -
Батькам рішати лічно.
Бо вибор нам сло бодний.
К сєму - Іван Безродний.
Міні-спектакль «Казка за казкою»
Відповіла
Сидить бідна дівчина, обідає. Аж зайшов великий, пре розумний панисько і позіхнув на весь рот, навіть не закривши його.
- Ой, паноньку, ви ще мене з'їсте, - сказала, жартуючи, дівчина.
- Я телятини не їм! - гордо відповів панок.
- Ой, я забула, що осли тільки сіно їдять, - відповіла, усміхнувшись, дівчина.
Добре пояснив
Пан перед дзеркалом поправляє зачіску, нібито свадебные прически та й питає слугу:
- Чого в мене волосся випадає?
- То нема чого дивуватись, пане, бо весною всяка худоба линяє....
Не пробував
Питають козака, що тільки-но прибув на Запоріжжя:
- Письменний? Читати вмієш?
- Не знаю, можливо, вмію, але я ніколи не пробував.
ВЕДУЧА
Марк Твен казав : «Дотепність і гумор - це блискавка і електричне світло. Обидва явно з одного матеріялу, але дотепність - це яскравий моментальний спалах, гумор же пустує і втішається сюжетними викрутасами. Ми часто чуємо: «народ скаже - як зав'яже!». До вашої уваги - народні приповідки.
- Сміятися над розумними людьми - це привілей дурнів.
- Інколи уколи сатириків бувають гостріші від уколів лікаря
- Людина, що гризе інших - не божевільна. Божевільна гризе саму себе
- Дурню навіть склероз не помагає
- Мудрий знає чого він хоче. Впертий знає тільки, чого не хоче
- Всі на одного, один за всіх
- Був такий чесний, що навіть з хабаря давав здачі
- Була б Ганна панна, коли б не шестеро дітей
- Знає кум, та кума, та людей півсела
ВЕДУЧИЙ
Прийнято вважати, що характер людини можна взнати не лише з її вчинків, манери розмовляти.
Кожен з нас має характерні рухи, над якими не замислюється. Це стосується і сміху. Якби ви не сміялися - голосно, тихенько, дзвінко - насправді сміх завжди відповідає вашому характеру. Ці прості запитання розкриють таємницю вашої душі.
- Чи прикриваєте рот долонею, коли смієтеся?
- Якщо «так», то ви не надто впевнені в собі. Часто ніяковієте, намагаєтесь залишатися в «затінку». Порада: не переборщіть надмірною самокритикою
- Чи часто, коли смієтеся, закидаєте назад голову?
- Якщо «так», то ви довірливі і легковажні, але в той же час у вас широка натура. Деколи варто прислухатися до переконань розуму.
- Чи морщите носа, коли смієтеся?
- Якщо «так», то ваші почуття і погляди швидко й часто змінюються. Ви людина емоційна і примхлива
- Чи смієтесь ви голосно, широко відкривши рота, з « вибухами»?
- Якщо «так», то ви людина - темпераментна і рухлива. Трохи стриманості вам не завадить
- Чи примружуєте очі, коли смієтеся?
- Якщо «так», то це свідчить про врівноваженість, непересічний розум. Ви дуже дієві і наполегливі.
  ВЕДУЧА
Наш вечір добігає кінця. Ми бажаємо, щоб на ваших столах завжди був достаток.
ВЕДУЧИЙ
Щоб було що продати, за що купувати.
ВЕДУЧІ (разом)
Щоб родила щедро нива,
Щоб у хаті, все як слід.
Щоб довіку був щасливий
Український славний рід.


Пісня «Усмішка»
Від усмішки хмарний день ясніш,
Від усмішки засія веселка в небі...
Поділись усмішкою щедріш,
І вона не раз повернеться до тебе.
Приспів
І тоді хмарки склика
В танець музика дзвінка,
І на скрипці коник грає веселіше...
Із блакитного струмка
Починається ріка,
Ну а дружба починається з усмішки.






НОВИНИ ШКОЛИ