НОВИНИ
Відкриття кімнати психологічного та сенсорного розвантаження для дітей з особливими освітніми потребами

У школі завершено обладнання кімнати психологічного та сенсорного розвантаження для дітей з особливими освітніми потребами. Це стало можливим завдяки перемозі у конкурсі Проектів соціальної дії "Пітчінг Вінниця 2017", за підтримки "Активних громадян Британської ради в Україні", Вінницької міської ради, ГО "Гармонія", ФГ "Подільської громади" та КП Інституту розвитку міст.

В травні 2017 року на конкурс надійшло 153 проекти, із них журі відібрали до презентацій 72 проекти. 23 червня 2017 року відбувся захист проектів, а в липні оголошено переможців (31 проект ). Серед них був проект «Кімната психологічного та сенсорного розвантаження для дітей з особливими освітніми потребами» у комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 Вінницької міської ради». На реалізацію проекту було виділено 27000 грн.

 

В звичайних класах школи навчаються семеро дітей з аутизмом віком від 6 до 13 років. Для того, щоб під час навчального процесу, діти могли  разом з асистентом учителя вийти з класу та продовжити навчання в ішному приміщенні, і облаштовано кімнату психологічного та сенсорного розвантаження.

 

За проектні кошти було відремонтовано та переобладнано кімнату психологічного та сенсорного розвантаження для дітей з особливими освітніми потребами. Тут усе обладнано для того, щоб особливі учні могли отримати психологічне розвантаження просто під час шкільних занять. Кімната умовно поділена на декілька зон. Є куточок для індивідуальної роботи, територія групової терапії для дітей з особливими потребами  та зона відпочинку з мякими ігровими модулями, дитячим куточком, сенсорною доріжкою.

 

 

Подобається дітям і спеціальне обладнання :

·        підвіс-гніздо, такий собі особистий міні-простір для  усамітнення, де можна покрутитися, покачатися, залізти з ногами, помалювати або ж просто заспокоїтися;

·        стіл із манкою для арт-терапії;

·        інтеграційне яйце-райце, яке дає відчуття ніби дитина перебуває у лоні матері,

·        спеціальні еластичні панчохи, у які дитина може залізти із головою і які заспокоюють.

 

 

 

 

Діти з аутизмом можуть здаватися байдужими, тому що вони можуть не розуміти, що відчувають інші, віддають перевагу проведенню часу на самоті і не шукають товариства інших дітей, інколи не розуміють небезпеки, проявляють агресію. Деякі з них мають труднощі як з вербальною, так і з невербальною мовою, проте вони можуть спілкуватися за допомогою інших методів альтернативної комунікації наприклад, друкувати на комп'ютері, використовувати мову жестів або систему карток з візуальними символами.

 

Діти з аутизмом - особливі діти, які швидко втомлюються від спілкування. Тому їм вкрай необхідний окремий простір, в якому можна якісно продовжувати освітній процес. Створення кімнати психологічного та сенсорного розвантаження дає можливість дітям з аутизмом навчатись в загальноосвітній школі, а час , проведений в «особливій» кімнаті, допомагає поліпшити емоційний стан дитини, знизити її тривожність, агресію та нервове збудження, а також сприяє у вивченні шкільної програми.

Щира подяка всім, хто підтримав реалізацію проекту!


Дата: 2017-11-18 16:20:48



НОВИНИ ШКОЛИ